Monday, January 14, 2013

Entry special! bagaimana saya menjana wang dengan blog


Assalamualaikum, di sini saya ingin menunjukkan bagaimana saya menjana wang dengan blog. Sebelum itu saya nak bagitahu yang special entry merupakan entry blog yang berkisarkan pengalaman saya membuat duit melalui dunia internet ini.

Adakah ini scam? Tidak sesekali, ini kerana exabytes.my adalah syarikat di Malaysia. Malah, fb mereka juga ada lebih 70,000 likers! 

Ini screenshot facebook mereka



jadi apakah exabytes.my? Exabytes adalah sebuah syarikat untuk mendaftar domain dan hosting website. Sekiranya anda melihat xxx.com/my/info/net itulah yang dinamakan domain. Dan hosting pula ialah server yang digunakan untuk menyimpan data- data domain tersebut.

bagaimana saya jana pendapatan dengan mereka? Sebenarnya saya cuma perlu refer orang yang berminat untuk membeli domain kepada mereka dan apabila beliau membeli domain, maka saya akan mendapat komisen. Customer support akan diuruskan sepenuhnya oleh Exabytes.

Dan komisen ini adalah berterusan selagi mana customer saya masih mengekalkan website mereka. Berapa komisen yang saya dapat? Ini adalah table komisen:

Ya, anda boleh sign up hari ini dan dapatkan RM50 percuma!
Tawaran sehingga 31/1/2013 sahaja


Berapa pula harga untuk membuat satu website? harganya berbeza- beza namun bagi saya, sekiranya anda seorang blogger dan pelajar, maka saya sarankan Ebiz beginner, hanya RM39 SETAHUN/ RM3.25 SEBULAN

Jadi, di sini anda ada potensi untuk menjana sehingga ratusan ringgit secara pasif. 

Anda boleh sign up untuk menjadi Affiliate( atau Angel) dengan klik banner di bawah ini dan mulakan menjana duit dengan blog anda!

No comments:

Post a Comment